<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d8829638997459478945', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

3.25.2006

Baharatlı Sıcak Elma Suyu

Biliyorum, bahar geldi ,soğuk kış gecelerini geride bıraktık ama ben uzun zamandan beridir paylaşmak istediğim bu baharatlı, mis kokulu şurubu daha fazla ertelemeden yazmak istedim.
Kış akşamlarında içimizi ısıtan sıcacık bir içecek…

Malzemeler:
1 litre elma suyu
4 tane tarçın çubuğu
10 tane karanfil
6 tane yenibahar (allspice)
2 portakal kabuğu rendesi veya 1/2 bardak portakal suyu







Bütün malzemeler derin bir tencereye konur ve orta ateşte 10-15 dakika kaynatılır. Sicak servis yapılır.

Afiyet olsun…..

NOT: Ben denemedim ama yazın buzlu içildiğinde de çok güzel oluyormuş.

5 Yorum:

At 26/3/06 17:50, Anonymous Adsız ...

Hemen deneriz Nazancigim, hazir onumuz yaz.

Gerci buralarda hala ufak ufak kar atistirsa da bir iki gune kadar isinacakmis havalar.

 
At 26/3/06 18:38, Blogger Elif ...

Nazanim, o kadar guzel anlatmissin ki resimlerle tebrik ediyorum:) Tadi da goruntusu kadar carpiciydi bu arada, ellerine saglik.

 
At 26/3/06 23:01, Blogger Zeynep M. TÖRE ...

Bu benim icin bir iksirdir adeta, ozellikle soguk alginligi yasadigim zamanlarda oyle iyi geliyor ki, tarifi paylasmana cok sevindim.
Emegine saglik.

 
At 27/3/06 09:39, Blogger Zeynep Seda ...

Nazancigim,

Kokusunu tahmin edebiliyorum, hemen hemen hemen denenecek! Ic ferahlatir vallahi.Ellerine saglik!

Sevgiler

 
At 27/3/06 10:35, Blogger Pitircik ...

Elma, tarcin ve portakal...Cok hos ve ferahlatici bir tadi olduguna eminim. Karanfilin kattigi tada da bayilirim. Mutlaka deneyecegim, ellerine saglik:)

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter