<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d8829638997459478945', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

11.03.2005

İYİ BAYRAMLAR



Yine buruk bir bayram sabahı. Annemizin hazırladığı bayram sofrası, anneannemizin elleriyle açtığı baklavalar ve demli bir çay yok masamızda. Harçlık bekleyen, şeker isteyen çocuklar yok kapımızda. Bayram gezmeleri kolonya ikramları henüz yok planımızda. Kimileri aileleriyle, kimileri dostları ve sevdikleriyle beraber. Uzaklarda da olsak yüreğimizde yine bir bayram gülücüğü var gözyaşlarını bile tebessüme çeviren.

Sevdiklerimiz hep yanımızda olsun, yüzümüzdeki gülücükler hiç solmasın bu güzel bayram gününde. Damağımızı ve ruhumuzu yeni güzellikleriyle tatlandıran bereketli,neşeli, birlik ve beraberlik dolu bir bayram diliyorum...
Herkese İYİ BAYRAMLAR…….

6 Yorum:

At 3/11/05 18:08, Blogger Elif ...

Nazan o kadar guzel yazmis ki ekleyecek birsey bulamiyorum. Hepinize sevdiklerinizle beraber daha nice mutlu bayramlar diliyorum. Bayram tatlilarinizi da burada goruruz umarim:)

 
At 4/11/05 10:44, Blogger Pitircik ...

Ben de hepnizin bayramini kutluyorum. Mine'nin de dedigi gibi iyi ki varsiniz:))

 
At 4/11/05 16:27, Blogger Nazan ...

selamlar;
haklisiniz biraz melonkolik bir yazi oldu. Bayram sabahi Turkiye yi arayip annecigimin ve babacigimin o buruk seslerini duyunca dayanamadim.O duygu seliyle icimden dokulevermisti.Arkadaslar dediginiz gibi hep beraberiz:) Gonuller bir olsun yeter:)herkese mutlu gunler...

 
At 5/11/05 02:19, Anonymous Adsız ...

bir bayram sabahi daha gurbette...farki yok ki baska gunlerden...pide kokusuz bir ramazan daha gecti demek... bakalim daha nice bayramlar gececek phyllo dough'lu baklava, wheat of cream'li irmik tatli, tortilla tabanli lahmacunla... annemin kokusu olmamis varsin bayram olsun amerikada...bu bayramda dilimizde ayni nakarat "saglik olsun"...

oyle olsun bakalim. bizim payimizi da siz yiyin, afiyet, bal, seker olsun. herkesin bayrami kutlu olsun.

 
At 17/2/06 07:47, Anonymous Adsız ...

sevgili nazantürkiyenin saati 2 30 canım yavrum ne zamandır sitenize girememiştim senin ve arkadaşlarının yorumlarınızı okudum senin bayram mesajını okuyunca gözüm yaşlarını tutamadım yavrum allah herkezi ailesine kavuştursun .okadar duygulandım sitede dolaşmaya devam edemiyorum herkezin ellerine sağlık selamlar tenasüp annen

 
At 17/2/17 16:41, Blogger Halı Yıkama ...

Halı Yıkama hizmeti arayan hanımlar için bu siteyi incelemenizi öneririm.
Halı Yıkama
Halı Yıkama Fiyatları

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter