<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d8829638997459478945', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

10.05.2005

Domates Patlıcanı


Kırmızı patlıcanı ilk gördüğümde çok hoşuma gitmişti. Bebek patlıcanların satıcısından aldım. Bir türlü kullanmaya kıyamamıştım, ancak tadını da merak ediyordum. Tad olarak bildiğimiz patlıcan gibi olsa da görüntü ve dokusu farklı. Satıcı ne demişti hatırlamıyorum ama ben domates patlıcanı diyorum soranlara.

5 Yorum:

At 6/10/05 03:21, Anonymous Adsız ...

domates patlicani mi?:))))cok yaraticisin.

 
At 7/10/05 10:00, Blogger yEşiL ...

Bu patlican cesidini ilk kez görüyorum. Cok ilginc. Ben gecenlerde bir suudi bakalindan isaret parmagi ebatinda kücük minicik patlicanlar almistim. Onlardan daha ilginc bunlar.. :)

 
At 12/10/05 14:01, Anonymous Adsız ...

şu amerika da da her şey farklı oluyor ... nasıl pişiyor bu patlıcan ? pişerken salçaya gerek yoktur herhalde ? tulin

 
At 14/10/05 16:50, Anonymous Adsız ...

Siten hayirli olsun, tzariflerin cok hosuma gitti bilhassa Patlican. Hic duymamistim, degisik bir patlican cesidi tesekkürler verdigin bilgi icin insallah bulabilirim buralarda, belkide gördüm domates zanettim.
Ellerine saglik görünümüde nefis.
Sevgilerimle

 
At 10/8/21 05:03, Blogger Unknown ...

Bende aldım nasıl pişireceğim bilemedim

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter