<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d-727358669322911237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

10.20.2006

Jöleli Meyveli Tart




Meyveli tartı bir cafede tatmıştım ve kafama göre evde kendim yapmayı denedim. Güzel de bir sonuç çıktı ortaya.

Malzemeler:

-Tart hamuru (Nazanın elmalı tart tarindeki hamur)
-1 paket şeftali jölesi
-İstediğiniz kuru ve taze meyveler

Jöleyi pakette tarif edildiği şekilde hazırlıyoruz ve donduğunda meyvelerle karıştırıyoruz. Bence muhakkak ananas kullanın çok yakışıyor.
Tart hamurunu Nazanın tarifine göre hazırlıyoruz. Ben bir de vanilya ekledim. Hamuru ince bir şekilde pişireceğimiz kaba yayıyoruz ve fırına veriyoruz. Olmasına 5 dakika kala fırından alıyoruz. Karışımımızı tartın üzerine döküyoruz 5 dakika daha fırında bırakıyoruz ve sonra servise hazır hale geliyor. Afiyet olsun..

21 Yorum:

At 21/10/06 15:52, Anonymous Obur Kedi ...

Minecigim bu cok bastan cikartici bir goruntu. Ellerine saglik.

Onumuzdeki gunlerde deneyecegim.

 
At 22/10/06 00:13, Anonymous Ebru ...

ellerinize sağlık Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, gerçekten güzel ve bereketli bir bayram diliyorum iyi bayramlar

 
At 24/10/06 05:52, Blogger yemek vakti ...

Merhabalar,
ellerine saglik. Cok güzel olmus!
Sevgiler

 
At 24/10/06 13:15, Blogger Elif ...

Minecik, ellerine saglik. Bayramda tatli yiyelim tatli konusalim di mi? Simdi soyle olsaydi bir ev yapimi kunefe, baklava da yeseydik.Mmmm nefiis!!

 
At 27/10/06 00:52, Blogger Pitircik ...

Minecim,
Cok iyi dusunmussun. Cok lezzetli gorunuyor. Ben de tadabilseydim:(
Ellerine saglik!

 
At 28/10/06 05:59, Blogger mine ...

Kizlar, sizlerden de en kisa zamanda tarif bekliyorum. Elinizde cok guzel seyler oldugunu da biliyorum. Ramazan ve bayramda onlar daha da birikmistir : )
Sevgiler..

 
At 2/11/06 01:57, Blogger Elif ...

Nerde Minecim nerdeeee..Herkes cok mesgul herhalde?! Benden baska tarif koyan yok ayol. Kendime ozel blog acmaya karar verdim, burasi da oyle yedekte dursun:))Nasil olsa tarif koymaya gerek yok bu mutfaktaki ascilardan biri olmak icin degil mi?

 
At 2/11/06 01:59, Blogger Elif ...

Bu arada 3 ayda bir yorum yazarim merak etmeyin mutfaktakiler ve kendini mutfakta zannedenler:))))

 
At 3/11/06 07:17, Blogger ceren ...

Merhabaler,

Gercekten cok lezzetli gozukuyor benimde en sevdigim tatlidir tart bende yapiyorum ama seftalili jole aklima gelmemisti ben sekerle suyu kaynatip uzerin dokuyordum ama seftalili jole sanki daha lezzetli geldi biranda bide oyle deneyecegim.Bide ozellikle ananas fikri gercekten cok guzel.Bence tarta en cok yakisan meyvelerden biri ellerine saglik

sevgiler...

 
At 9/11/06 16:01, Blogger Mutfakta Zen ...

ben asagidaki pekmezli kekten istiyorum kaldi mi bir dilim???
ellerine saglik!
tijen

 
At 13/11/06 13:24, Blogger Elif ...

Tijen,
Pekmezli kek coktan bitti, bu aralar susi yiyoruz:)

 
At 27/1/11 05:14, Anonymous Ugur ...

cok güzel bu, karnim acikti igice.

 
At 17/5/11 17:49, Anonymous ami ...

ellerinize saglik - cok lezzetli görünüyor - Aufsteller cok begendi

 
At 17/5/11 17:50, Anonymous ami ...

ellerinize saglik - cok lezzetli görünüyor - Aufsteller cok begendi

 
At 17/5/11 17:54, Anonymous kundenstopper wetterfest ...

Kundenstopper herkesi selamliyor - ve herkese mutfak sanatinda basarilar diliyor - Kundenstopper hosca kalin diyor

 
At 17/5/11 17:54, Anonymous kundenstopper wetterfest ...

Kundenstopper herkesi selamliyor - ve herkese mutfak sanatinda basarilar diliyor - Kundenstopper hosca kalin diyor

 
At 30/6/11 05:24, Blogger Deniz ...

çok lezzetli görünüyorlar,elleirnize sağlık:)
www.LensMarket.Com

 
At 25/9/11 15:50, Blogger Joe ...

Ellerinize sağlık
www.lensomani.com

 
At 15/4/12 08:11, Anonymous Adsız ...

Kalp Hastalıkları Çalışan Kalpte Bypass

 
At 4/9/14 03:51, Blogger seolara ...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

 
At 2/10/14 04:36, Blogger seolara ...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter