<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d-727358669322911237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

9.10.2006

Brownie



Geçenlerde brownie tarifine Ebru Şallı'nın yemek programında rastladım ve hemen not ettim. İlk tepsi hemen bitti, ikincisi de bitti bitecek. İzleyemeyenler için tarifi paylaşıyorum.

Malzemeler:

3 yumurta
1 bardak süt
150 gr erimiş tereyağ
2 su bardağı şeker
3 kaşık kakao
1 paket vanilya
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
2 avuç dövülmüş fındık(Karadenizli olarak bu fındık mevsiminde fındık kullanıyorum, sizleri de teşvik ediyorum :-) )

Yapılışı:
Yumurtaları mikserle çırptıktan sonra un fındık ve kabartma tozu dışındaki malzemeleri ekleyip karışımı yine mikserle çırpıyoruz. 1 bardak karışımı daha sonra kekin üzerine dökmek için ayırıyoruz. Kalan karışıma da unu, kabartma tozunu ve fındığı koyup bir kaşık yardımıyla yediriyoruz. Karışımı yağlanmış kek kalıbına döküp 170 derecede 40-45 dakika kadar pişiriyoruz. Fırından aldıktan sonra kekin üzerine bir kürdan yardımıyla delikler açıyoruz ve ayırdığımız sıvıyı kekin üzerine döküyoruz. Sonra da afiyetle yiyoruz....

22 Yorum:

At 10/9/06 18:03, Blogger Elif ...

Minecim, ellerine saglik harika gorunuyorlar. Findigim yok badem koysam olur mu?:)

 
At 12/9/06 10:53, Blogger Pitircik ...

Ellerine saglik Minecim. Benim de findigim var:) Mutalaka deneyecegim.

 
At 13/9/06 02:48, Blogger elcinin_mutfagi ...

Ellerine sagik Mine cok güzel görünüyor..Bu arada ebru sallinin programi hangi kanalda ögrenebilirmiyim:) türk kanalimiz daha yeni oldu o yüzden hic izlemedim.. SEvgiler

 
At 13/9/06 15:48, Blogger mine ...

Elcin, program TV8'de sabahlari yayinlaniyor ama son 1-2 haftadir hic rastlamadim. Sana TGRTde yayinlanan bir program var onu tavsiye ederim, orjinal tarifler oluyor.
Elif badem olmaz!! Findik sart, yoksa kekin kabarmaz, bak soylemedi deme : )Dimi Pitircik!
Sevgiler....

 
At 13/9/06 17:01, Blogger Elif ...

:)))Karadeniz findigini nerden bulcam peki?

 
At 13/9/06 18:23, Blogger Nazan ...

ellerine saglik Minecim...senin brownie resmini gordugumden beri canim cekiyordu ve bugun gittim sonunda marketten aldim :)Evde yapilanlar gibi degildi mutlaka ama tatli krizimi yatistirmaya yetti :)

 
At 19/9/06 05:10, Anonymous Adsız ...

merhabalar,
Ben nasıl bir tepsi kullandığınızı sormak istiyorum.26 cm'lik kelepçeli kalıp olur mu?

 
At 19/9/06 05:29, Blogger NERGİS ...

Mrb mine
Çok güzel gözüküyor.mutlaka deneyeceğim.Bende blog açtım benide eklersen sevinirim.

 
At 22/9/06 07:30, Blogger mine ...

Merhabalar, tepsim 1 karis yaricapinda yuvarlak bir tepsiydi. Ramazanda geliyor, herkese hayirli ramazanlar diliyorum...

 
At 22/9/06 07:35, Blogger mine ...

Nergis senin blog adresini goremedim profilinde. Iletirsen ekleyelim seni de.

 
At 21/10/06 15:50, Anonymous Obur Kedi ...

Minecigim ellerine saglik, cok hos gorunuyor. Tereyagi yerine sivi yag kullaninca da cok hos oluyor, tavsiye ederim.

 
At 27/4/07 09:33, Blogger onerose ...

minecim ellerine sağlık hakikaten tarif süper. Ama cevizlede çok güzel oldu belirtmeliyim

 
At 25/9/09 04:13, Anonymous Lüks araç kiralama ...

zel oldu bende yaptim

 
At 25/9/09 04:14, Anonymous Capedocia Hotels ...

tatli birsey ayni gecenki sene americada yedigim gibi olmus

 
At 20/10/10 06:11, Blogger scop ...

parça kontör
laptop fiyatları
halı yıkama
netbook fiyatları
notebook fiyatları

çok başarılı olmuş,enfes tadı var herkese tavsiye ederim bir kere deneyin lütfen

 
At 5/3/11 18:05, Anonymous Restaurant ...

Mine hanım ellerinize sağlık. Harika bir görüntü bu

 
At 11/4/11 03:57, Blogger SEO ...

halı yıkama konusu ciddiyet gerektiren profesyonel bir temizlik hizmetidir. Mutlaka kurallarına göre temizliğinin yani yıkanmasının yapılması gerekmektedir. halı üzerinde ki pisliklerin giderilmesi için mutlaka halı yıkama şampuanı kullanılmaktadır.

 
At 15/12/11 17:54, Blogger tanitimci ...

doğagaz tesisatı konularında çözümler, doğalgaz tesisatı için tıklayınız.

evde korasyonu modelleri için buraya ev dekorasyonu tadilat hakkında bilgiler için tadilat

 
At 16/6/12 13:12, Anonymous Donanim VIP Eğitim Dershanesi ...

öğrenciyim umarım denememem boşa gitmez:)<a href="http://www.donanimegitim.com </a> butik dershane ve özel ders merkezi

 
At 4/9/14 03:52, Blogger seolara ...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

 
At 2/10/14 04:37, Blogger seolara ...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

 
At 2/12/16 02:36, Blogger Ahs Businnes ...

Yalova halı yıkama , express halı yıkama olarak tariflerinizi zevkle takip ediyoruz ve çalışanlarımıza sunmaya çalışıyoruz, teşekkürler.

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter