<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d-727358669322911237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

5.13.2006

Yalancı Su Böreği




Uzun zamandır tarif ekleyemedim, bir ara memleketteydim. Burda da verdiğim kiloları geri almamak için pek birşey yapamıyorum. Bu tarif de ABD'deyken canım su böreği çektiğinde bulduğum bir tarif. Benim gibi su böreği sevip çok da fazla uğraşmadan o tadı yakalamak isteyenler için paylaşmak istedim. Egg roll'ların bu şekilde işe yarayacağı aklıma gelmezdi! İşte tarif

Afiyet olsun...

11 Yorum:

At 14/5/06 02:11, Blogger Sonia ...

Anneler gününüz kutlu olsun.
Sevgiler Sonia...

 
At 14/5/06 19:33, Blogger Pitircik ...

Minecim,
Ne iyi etmissin de koymussun bu tarifi. Ben unutmustum egg rolldan su boregi yapildigini. Ben de peynirli ic koyup, az yagda sigara boregi gibi kizartmayi denedim. Tabii biraz agir oldu. Tatmistim boregini hatirarsan. Gercekten pratik ve cok lezzetli bir borek oluyor. Ellerine saglik.
Sevgiler:)

 
At 15/5/06 14:29, Blogger Nazan ...

Egg rollari ben de Pitircik gibi sigara boregi yapmak icin kullanmistim ama kalin egg rolldan aldigim icin oldukca yagli olmustu. Bu tarif gercekten cok hos.Gercek su boregine bayilan birisi olarak bu tarifi ilk gelen misafirlerime denicem.Eline saglik Minecim.

 
At 16/5/06 01:30, Blogger Elif ...

boreeek:( cok canim cekti ama no carb bu gunlerde maalesef..ellerine saglik minecimm

 
At 17/5/06 06:14, Blogger mine ...

Yorumlariniz icin tesekkurler arkadaslar. Pitircik, tabii ki hatirliyorum tattigini, resim kiyida kosede kalmisti, gorunce senin koy bu tarifi dedigini hatirladim da oyle ekledim.
Nazancim sen de umarim begenirsin, egg rollar tuzsuz oluyor o yuzden tepsiye yerlestirdikten sonra biraz tuz eklemeyi unutma. Bir de tereyag lezzet katiyor. O yuzden Elifcim haklisin bir kalori deposu ne yazikki. Ama deymez mi! : )

 
At 20/5/06 08:07, Anonymous Obur Kedi ...

Minecigim, ellerine saglik. Gercekten cok lezzetli gorunuyorlar.

Amerika'ya ilk geldigim zamanlarda yufka bulamayinca egg roll alip onunla borek yapmayi hep icimden gecirmistim. Yufkayi bulunca unuttum tabii. Bir ara deneyecegim.

 
At 22/5/06 12:19, Blogger Nazan ...

Minecim;
Boregini denedim, bayildik :), gercekten su boregi gibi oldu.Herkese tavsiye ederim.

 
At 23/5/06 05:59, Blogger mine ...

Nazancim begenmenize ve vesile olduguma cok sevindim : )

 
At 23/5/06 13:53, Blogger mine ...

Obur kedi seni yeni gördüm. Nerelerdeydin! gerçi siteni takip ediyorum.

 
At 1/6/06 22:45, Anonymous defne nur`un mutfagi ...

merhabalar ben bu egg rollardan firinda su boregi yapmistim, sonuc odun gibi olmuslardi... tabii incesi ve kalini diye ayrintili oldulu simdi ogreniyorum...

ama su boregi yapmak harika bir fikir.. sizler bu bloglarda bu tarifleri yayinladiginiz asurece ben tr yi aramicam

cok tesekkurler

 
At 11/2/08 09:07, Anonymous Adsız ...

pıtırcık ve nazan,ve de diğerleri;bu çok güzel siteyi amerikan ağzınızla nasıl da bozuyorsunuz!!!hayret yani!!egg roll değil!Türkçe lütfen.ağzımızın tadını kaçırmayın...teşekkürler..

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter