<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d-727358669322911237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

10.24.2005

Çilek Hoşafı


Malzemeler
  • 1 kg çilek
  • 1 su bardağı şeker
  • 8 bardak su

Çilekleri yıkayıp temizledikten sonra, tüm malzemeleri biraraya koyup kaynatıyoruz. Şekerini siz kendiniz nasıl isterseniz ayarlayin, belki daha çok veya daha az şekerli sevenleriniz vardır, tabii ramazanda benim tarife bağımlı da kalabilirsiniz : )

Çilekler dağılmadan delikli bir kaşıkla çilekleri tencereden alıyoruz. Suyunu buzdolabına koyuyor, ve soğuk servis yapıyoruz.

Umarım iftar sofralarınızda keyifle içersiniz...

8 Yorum:

At 24/10/05 04:13, Anonymous Melik ...

Hmmm, çok güzel. Ben çilekler ne olacak onu merak ediyorum.

 
At 24/10/05 14:10, Blogger mine ...

zaten cileklerin rengi gidiyor, tadi tuzu kalmiyor. O yuzden onu hosafin icinde birakmiyoruz. Kalan cileklerle artik gonlumuz ne isterse onu yapabiliriz : )

 
At 24/10/05 18:01, Blogger Pitircik ...

Gercekten bu hosafin tadi cok hosuma gitti. Zeten cilegi de cok severim. Bu gun eve donerken cilek alip hemen deneyecegim...

 
At 31/10/05 02:00, Blogger Pitircik ...

Minecim tarifini denedim. Sekeri ayni miktar koydum seninki kadar tatli olmadi. Ama bu haliyle de cok begendik. Icine bir de kaynatirken karanfil attim. Harika oldu. Tesekkurler!!

 
At 3/11/05 22:29, Blogger mine ...

Pitircik, aslinda bakarsan bence 1,5 bardak kadar seker daha iyi oluyor, ama kimisi de ona sekerli diyor, o yuzden zaten tadina bakarak ayarlayalim diye opsiyon verdim. Denedigine sevindim :)

 
At 8/11/05 12:35, Anonymous tutku ...

cok lezzetli olmuş epey bıyapıp buzdolabına koydum ama acaba başka meyvelerle de denedınız mı

 
At 8/11/05 12:36, Anonymous tutku ...

cok lezzetli olmuş epey bıyapıp buzdolabına koydum ama acaba başka meyvelerle de denedınız mı

 
At 2/10/14 04:39, Blogger seolara ...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter