<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17384783\x26blogName\x3dMutfaktakiler:+Bug%C3%BCn+ne+pi%C5%9Firdik?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mutfaktakiler.blogspot.com/\x26vt\x3d-727358669322911237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

10.25.2005

Çerkez Tavuğu


Arkadaşlar ramazandan dolayı herhalde, gece bu saatlerde sitenin başına geçip, ne ekleyebilirim diye düşünmeye başlıyorum. Bugün de, geçen cuma toplanmış olduğumuz
iftarda yaptığım çerkez tavuğu tarifini eklemeye karar verdim.

İşte tarif:

Malzemeler
  • 5 tane but veya 1 tüm tavuk
  • Yarım kilo ceviz
  • 1 dilim bayat ekmek
  • 3 diş sarımsak
  • Tuz, karabiber, pul biber
Tavukları bir tencerede kaynatıyoruz. Tavuklar pişince tencereden alıp elimizle küçük küçük parçalara ayırıyoruz. Bu arada tavuğun suyunu dökmeyin çünkü lazım olacak.

Diğer tarafta dövülmüş ceviz, ufalanmış ekmek ve tavuk suyuyla ağır krema kıvamında bir sos hazırlıyoruz. Sosumuza tuz ve karabiber ekledikten sonra tavuklarla sosu iyice karıştırıyoruz. En son olarak, karışımın üzerine pul biber ekleyerek süslüyoruz.

8 Yorum:

At 25/10/05 11:32, Blogger Pitircik ...

Ozellikle ben bayildim cerkez tavuguna...Bu arada fotograf da cok hos cekilmis. Merak ettim bu fotografi o gun mu cekmistik, yoksa Mine sen yine cerkez tavugu yaptin da ole mi cektin?:))Ellerine saglik!!

 
At 25/10/05 12:58, Blogger Nazan ...

Minecim, bir de yalanci cerkez tavugu diye bir tarif duymustum.Arasindaki farki biliyor musun?Acaba tavuk yerine sebze mi konuyor?

 
At 26/10/05 01:04, Blogger mine ...

Nazancim, bu tarife birkac malzeme daha ekleyip veya cikarip, buna yalanci cerkez tavugu diyenler de var, dedigin gibi kereviz gibi sebzeyle yapip yalanci cerkez tavugu diyenler de var. Aslinda kerevizlisini deneyip siteye de koyabiliriz! Umarim merakini gidermisimdir. Bu arada fotografi ben cektim, baktim Pitircikla Nazan bayag ozen gosteriyo, ben de mum koydum. Nasil yakismis degil mi!

 
At 8/11/05 12:32, Anonymous Adsız ...

tarıfe gore yaptım gercekten cok guzel oldu.Gercı fotograftakı renklı tabak yerıne duz bıtabak kullanılsaymıs cok daha ıyı olurmus.Ben de kerevizlisini denemek isterim sizden sonra

 
At 26/12/08 12:15, Anonymous seda ozmen ...

Merhabalar,ben Seda yaklasik 10 yildir yurt disindayim ve dolayisiyla bir cok yemek tarifini unuttum:(
Sitenizi ogrendigim gunden beri yemek yapmak cok daha zevkli. denedigim tum tarifler cok cok lezzetli oldu.Hemen anenmede linkinizi gonderdim artik oda sizden yaridim aliyor.Artik bilemdigim tariflerin yaninda bildigim tarifler icin bile tarzinizi ogrenmek amaciyla sitenize goz atiyorum. Emeginize saglik tesekkurler..

 
At 26/12/08 12:15, Anonymous seda ozmen ...

Merhabalar,ben Seda yaklasik 10 yildir yurt disindayim ve dolayisiyla bir cok yemek tarifini unuttum:(
Sitenizi ogrendigim gunden beri yemek yapmak cok daha zevkli. denedigim tum tarifler cok cok lezzetli oldu.Hemen anenmede linkinizi gonderdim artik oda sizden yaridim aliyor.Artik bilemdigim tariflerin yaninda bildigim tarifler icin bile tarzinizi ogrenmek amaciyla sitenize goz atiyorum. Emeginize saglik tesekkurler..

 
At 26/12/08 12:15, Anonymous seda ozmen ...

Merhabalar,ben Seda yaklasik 10 yildir yurt disindayim ve dolayisiyla bir cok yemek tarifini unuttum:(
Sitenizi ogrendigim gunden beri yemek yapmak cok daha zevkli. denedigim tum tarifler cok cok lezzetli oldu.Hemen anenmede linkinizi gonderdim artik oda sizden yaridim aliyor.Artik bilemdigim tariflerin yaninda bildigim tarifler icin bile tarzinizi ogrenmek amaciyla sitenize goz atiyorum. Emeginize saglik tesekkurler..

 
At 2/10/14 04:39, Blogger seolara ...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa

Hit Counter